4-ابزار-هوش-مصنوعی-پرکاربرد-HamiSys

۳ ابزار فوق العاده هوش مصنوعی |معرفی و بررسی آن

معرفی ۳ ابزار هوش مصنوعی

پیش از آنکه به سراغ انواع مختلف ابزارهای هوش مصنوعی ترند حال حاضر برویم، اجازه دهید ابتدا درکی مختصر از ابزارهای هوش مصنوعی به دست آوریم. پیشتر در این مقاله به بررسی و مزایا و معایب هوش مصنوعی پرداختیم؛ پس تا به این جا کاملا واضح است و انتظار می‌رود که هوش مصنوعی در سال‌های آینده به تمام پیشرفت‌های عمده کمک کند و روش انجام کارها را نسبت به امروز کاملاً تغییر دهد. به احتمال زیاد، این فناوری به دستیاری جدانشدنی در تمامی صنایع بزرگ تبدیل خواهد شد.

در حال حاضر، کسب‌وکارها باید از مزایای احتمالی هوش مصنوعی که می‌تواند بر عملیات تجاری آن‌ها تأثیر بگذارد، آگاه شوند. این ابزارها مفید هستند زیرا می توانند از عهده وظایف از پیش تعریف شده برآیند، در حالی که انسان مسئول تصمیم گیری است. این ابزارها نه تنها به توسعه شما کمک می‌کنند، بلکه در بهینه‌سازی شبکه‌ها و گردش کار نیز نقش بسزایی دارند.

 

فهرست ابزارهای هوش مصنوعی

حالا بیایید با هم در مورد تعدادی از ابزارهای هوش مصنوعی که امروزه استفاده می شوند، آشنا شویم.

ChatGpt

اولین مورد

“Generative Pre-trained Transformer” ؛ یک ربات هوش مصنوعی و یک ابزار پردازش زبان طبیعی است. چت جی پی تی یکی از جذاب­ترین محصولات حوزه هوش مصنوعی است که کاربران توسط آن می­توانند سوالات متنی خود را چت بات بپرسند و این بات هم پاسخ پرسشها را به صورت متنی ارائه دهد. میتوان گفت که چت جی پی تی نیز همانند سرویس‌های چت خودکار که در وب سایت‌های خدمات مشتری موجود هستند، عمل می‌کند؛ چون که افراد پاسخ سؤال هایشان را می توانند دریافت کنند.

شاید بتوان گفت بیشترین کاربرد ChatGpt برای تولید محتوا باشد، اما چت جی پی تی تنها برای تولید محتوای متنی  مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و در زمینه ساخت تصاویر، کد نویسی، زبان‌های برنامه نویسی و … نیز مورد استفاده قرار می گیرید.

در حال حاضر استفاده از چت جی پی تی برای همه افراد رایگان است و نیاز به پرداخت هزینه‌ای نیست. در اوایل ماه فوریه یک نسخه اشتراک پولی به نام ChatGPT Plus راه اندازی شده است.

 

ChatGPT 4:

هوش مصنوعی نسل جدید

ChatGPT 4، محصول OpenAI، یک چت‌بات قدرتمند است که به عنوان نسل بعدی ChatGPT شناخته می‌شود. این ابزار به دلیل توانایی خود در تولید متن با کیفیت بالا در پاسخ به طیف گسترده‌ای از پرسش‌ها و درخواست‌ها، به یک هوش مصنوعی مکالمه ارزشمند تبدیل شده است.

قابلیت‌های برجسته ChatGPT 4 عبارتند از:

  • ترجمه زبان‌ها: ChatGPT 4 می‌تواند بین زبان‌های مختلف ترجمه کند و به شما در برقراری ارتباط با افراد سراسر جهان کمک کند.
  • نوشتن محتوای خلاقانه: این ابزار می‌تواند انواع مختلف محتوای خلاقانه مانند شعر، داستان، فیلمنامه، قطعات موسیقی، ایمیل، نامه و غیره را بنویسد.
  • پاسخ به سوالات به صورت آموزنده: ChatGPT 4 می‌تواند به سوالات شما به روشی جامع و آموزنده پاسخ دهد، حتی اگر سوالات باز، چالش برانگیز یا عجیب باشند.
  • پلاگین‌های ChatGPT: این ابزار دارای افزونه‌هایی به نام پلاگین‌های ChatGPT است که قابلیت‌های اصلی چت‌بات را ارتقا می‌دهند. این پلاگین‌ها به ChatGPT 4 امکان دسترسی به اطلاعات به‌روز، استفاده از سرویس‌های خارجی و انجام محاسبات را می‌دهند و دامنه عملکردهای آن را گسترش می‌دهند.

 

چت-جی-پی-تی4-حامی-سیستم

علاوه بر این، ChatGPT 4 قادر است:

  • موارد آموزشی را شخصی سازی کند: این ابزار می‌تواند آموزش و رویکردهای تدریس را با نیازها و سرعت یادگیری هر دانش‌آموز تطبیق دهد و فرآیند یادگیری را برای همه افراد بهینه کند.
  • داده‌های پیچیده را تجزیه و تحلیل کند: ChatGPT 4 می‌تواند داده‌های پیچیده را تجزیه و تحلیل کند و بینش، خلاصه و توصیه‌های ارزشمندی ارائه دهد که به شما در تصمیم‌گیری‌های آگاهانه در زمینه‌های مختلف کمک می‌کند.
  • سبک ارتباطی خود را با کاربر تطبیق دهد: این ابزار می‌تواند سبک ارتباطی خود را با شخصیت، علایق و سطح دانش کاربر تنظیم کند و گفتگوهایی طبیعی‌تر و جذاب‌تر را رقم بزند.
  • ChatGPT 4 ابزاری قدرتمند و همه‌کاره است که می‌تواند برای طیف گسترده‌ای از اهداف مورد استفاده قرار گیرد.

 

 

: Google Bard

رقیب اصلی ChatGPT، Google Bard است که اغلب به عنوان یک چت‌بات مکالمه‌ای مبتنی بر هوش مصنوعی تولیدکننده متن شناخته می‌شود و توسط گوگل Google توسعه یافته است. Google Bard می‌تواند با افراد چت کند و گفتگوهای تعاملی داشته باشد. این ابزار از فناوری‌های پیشرفته هوش مصنوعی مانند LaMDA، PaLM، Imagen و MusicLM استفاده می‌کند. از این فناوری‌ها برای ابداع روش‌های جدید برای تعامل با انواع مختلف اطلاعات مانند متن، تصویر، ویدیو و صدا استفاده می‌شود که باعث ارتقاء قابلیت‌های ابزار می‌شود.

 

گوگل-بارد-جمنایHamisys-Google-bard-Gemini

 

چند مورد از ابزارها و نحوه استفاده از آن:

  • ترجمه لحظه‌ای مکالمات: امکان ترجمه لحظه‌ای مکالمات را فراهم می‌کند تا افراد با زبان‌های مختلف بتوانند به راحتی با هم ارتباط برقرار کرده و همدیگر را درک کنند و این امر باعث تقویت ارتباطات جهانی می‌شود.
  • تطبیق پذیری با زمینه: پاسخ‌ها و پیشنهادهای خود را با توجه به متن گفتگو و کارهای شما تنظیم می‌کند و اطلاعات به موقع و ارزشمندی ارائه می‌دهد که تجربه کاربری شما را غنی می‌کند.
  • کمک به تولید محتوا: Google Bard که توسط LaMDA، یک ابزار زبانی هوش مصنوعی پشتیبانی می‌شود، به تولید انواع محتوا از شعر و داستان تا مقاله کمک می‌کند و به عنوان ابزاری نوآورانه برای نویسندگی و خلق محتوا عمل می‌کند.

 

ChatSonic

یک ابزار هوش مصنوعی هوشمند ساخته شده توسط Writesonic است. این ابزار با استفاده از هوش مصنوعی به شرکت‌ها کمک می‌کند تا مکالمات خود را با مشتریان به تجربه‌ای خاص‌تر تبدیل کنند. ChatSonic ماشین لرنینگ پیشرفته است و از مکالمات از پیش نوشته شده برای برقراری ارتباطی طبیعی و شبیه انسان استفاده می‌کند. همچنین ChatSonic قادر به تولید متن و تصویر است و برای ارائه پاسخ‌های حتی بهتر، به دنبال اطلاعات مفید از گوگل می‌گردد.

در اینجا چند جزئیات اضافی در مورد ابزار و نحوه استفاده از آن برای شما قرار داده ایم:

  • ایجاد پست‌های جذاب و قابل اشتراک برای شبکه‌های اجتماعی: پست‌هایی تولید می‌کند که توجه‌ها را به خود جلب می‌کند، تعامل را افزایش می‌دهد و در نهایت دید برند شما را در پلتفرم‌های دیجیتال بالا می‌برد.
  • درک احساسات در متن: از فناوری پیشرفته برای درک احساسات در پیام‌های متنی استفاده می‌کند و به آن امکان می‌دهد تا پاسخی همدلانه‌تر و شخصی‌سازی‌شده‌تر برای تعامل بهتر ارائه دهد.
  • ارائه پشتیبانی مشتری کارآمد: چت‌بات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را قادر می‌سازد تا پشتیبانی مشتری سریع، دقیق و سفارشی‌شده ارائه دهند و در نهایت رضایت مشتری را افزایش داده و هزینه‌های پشتیبانی را کاهش دهند.

1 ماه قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Picture of حامی سیستم

حامی سیستم

آموزشگاه حامی

5 آموزش اخیر

آخرین مطالب از این قسمت برای شما در دسترس است