info@HamiSys.ir

طراحی سایت پزشکی

ایده طراحی سایت پزشکی برای حامی ، از آنجایی شروع شد که دیده می شد همیشه چالش هایی از قبیل نوبت دهی بیماران، ارتباط با بیمار و پرونده آن و مواردی از این قبیل وجود داشته. گاها دیده شده مراجعین گوناگونی وارد مطب شده و سوالات مختلف در مورد استفاده از داروها می‌پرسند، یا بعضا از نوبت دهی که توسط منشی صورت می‌گیرد ناراضی هستند و ترجیح می‌دهند سیستم نوبت دهی آنلاین باشد که به راحتی نوبت خود را از قبل تهیه کنند. در دنیای الکترونیک امروز به دلیل دستیابی راحت برای فراگیری علوم مختلف افراد سعی دارند تا بیشتر نقاط مبهم موجود در ذهنشان را از طریق اینترنت به جواب برسانند. در کنار این موضوع فرادسعی دارند تا کارهای روزمره خود را نیز به راحتی به انجام برسانند. حال شما به عنوان پزشک به وب سایت پزشکی برای خدمت رسانی بهتر به بیماران خود نیاز دارید. شما با داشتن وب سایت پزشکی، توانایی این را پیدا میکنید تا رزومه کاری خود رادر اختیار بیمارانتان قرار دهید. این امر موجب ایجاد حس اعتماد بین شما و مخاطبتان میگردد. همچنین درطراحی سایت پزشکی امکان رزرو وقت به صورت آنلاین وجود دارد که ارتباط بیماران با شما را بسیار راحت تر وسریعتر میکند. این نکته دارای اهمیت بسیار زیادی برای بیماران است که میتوانند بدون حضور فیزیکی نوبت خودرا دریافت کنند.

بعد از طراحی سایت پزشکی اصولی توسط شرکت خدمات دیجیتال مارکتینگ حامی ، مجموعه شما شامل موارد ذیل می گردد.

  • مشاورآنلاین در هر زمان
  • ثبت منشی برای هر پزشک در پنل مورد نظر (ساختمان پزشکان)
  • امکان ایجاد حساب کاربری برای پزشکان و بیماران (ساختمان پزشکان)
  • امکان گزارش گیری دقیق از تمامی فعالیت های انجام شده
  • امکان ثبت نوبت های بیماران
  • ارسال پیام آنلاین به بیماران
  • امکان پرداخت حق نوبت به صورت آنلاین

یعنی قوی ترین امکاناتی که یک سایت پزشکی می تواند داشته باشد، تمام موارد فوق را شامل می شود؛ کمک شایانی به یک پزشک خواهد کرد تا به مراجعین بیشتری رسیدگی کنند. همین طور می توان گفت رضایت مراجعین به نسبت قبل بسیار بیشتر خواهد بود.

طراحی سایت پزشکی حامی

پاسخ به سوالات متداول

سیستم نوبت‌دهی اینترنتی سایت پزشکی همان چیزی است که کاربران در اینترنت به دنبال آن هستند و دغدغه پشت خط ماندن و تماس در ساعات کاری را بدین شکل برای جامعه پرمشغله امروز حل می‌کند و از اتلاف وقت بیماران جلوگیری می‌کند

تمامی سایت‌های طراحی شده توسط تیم طراحی سایت حامی بر پایه سئو هستند. البته ارائه خدمات سئو جداگانه است و برای ارتقا سئو سایت می‌توانید از مشاوره و خدمات سئو شرکت حامی نیز بهره‌مند شوید.

تمامی محتوا و مقالات پزشکی در عین تخصصی بودن باید ساده‌سازی شوند و در تولید محتوای آن باید وسواس به خرج داد چرا که نباید اطلاعات اشتباه به مخاطب داد و در مرحله بعد اطلاعات لازم به مخاطب داده شود. بنابراین اعتبار سایت پزشکی به شدت در گرو مقالات آن است.