info@HamiSys.ir

طراحی سایت خبری

با توجه به گسترش فضای آنلاین امروزه یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد از طریق سایت، ساخت سایت خبری است. طراحی سایت خبری می‌تواند به شما کمک کند تا از طریق تولید محتوا و انتشار اخبار، درآمد کسب کنید. به این صورت که اخبار و محتوای خود را در این سایت‌ها منتشر کنید، افرادی را به عنوان بازدیدکننده از روش‌های مختلفی مانند گوگل، شبکه‌های اجتماعی و … به سایت خود جذب کرده و در نهایت از طریق  تبلیغات برای کسب و کارهای مختلف و انتشار رپورتاژ‌های آگهی درآمد داشته باشید.

با طراحی سایت خبری حرفه ای توسط شرکت حامی امکان انتشار انواع اخبار در هر بازه زمانی و در هر مکانی امکان پذیر است و دسترسی شما برای آپلود تازه ترین و داغ ترین خبرها باز است.

تاکید می کنیم که اعتبار یک رسانه به داشتن سایت خبری است و بیشترین تاثیر را در برندسازی دارد. شما مخاطبان زیادی را از طریق اینترنت و سایت بدست می آورید که رقمی شگفت آور است و در آینده می توانید از طریق آنها تبلیغات بگیرید و درآمدزایی کنید.

۵ ویژگی‌ و اصل مهم سایت خبری عبارتند از:

۱- ریسپانسیو : واکنشگرایی یا ریسپانسیو بودن سبب می شود که کاربران سایت شما، مطالب را مناسب با دستگاهی که دارند (موبایل، تبلت یا کامپیوتر) بخوانند و مطالب کوچک یا بزرگتر از حد معمول نمایش داده نشود. از آنجایی که ۷۰ درصد افراد با موبایل برای سرچ های خود استفاده می کنند اگر این ویژگی رعایت نشود تعداد بسیاری از کاربران خود را از دست می دهید که این امر گواه بر مهم بودن این ویژگی دارد.

۲- سئو محور : طراحی سایت خبری باید مطابق با اصول سئو باشد. اقدامت سئو موجب رسیدن سایت به نتایج اول گوگل می شود. اگر در سایت خبری شما اصول سئو رعایت شود، هنگامی که کاربر موضوعی را سرچ می کند سایت شما در صدر اخبار قرار می گیرد و کاربران به محتوای سایت شما توجه می کنند.

۳- سرعت بالا : سرعت بالا در سایت ها بسیار مهم است زیرا بر اساس تحقیقات صورت گرفته افراد ۱۰ ثانیه برای لود صفحات سایت منتظر می مانند و اگر زمان بیشتری سپری شود به احتمال زیاد از سایت خارج می شوند و در نتیجه سایت شما بازدیدکننده ای نخواهد داشت.

۴- ظاهر و تجربه کاربری خوب : ظاهر سایت های خبری از اهمیت بالایی برخوردارند. المان های ظاهری سایت مانند قالب، رنگ، فونت و… در سایت های متن محور بیشتر به چشم می آیند. همچنین در سایت های خبری باید نسبت فضای سفید در صفحات حفظ شود و نباید بیش از حد از فضای صفحه استفاده کرد زیرا حواس خواننده را پرت می کند و همچنین موجب خستگی چشم او می شود. رعایت موارد فوق برای یک سایت خبری تجربه ی خوبی را رقم می زند.

۵- امکان به روز رسانی مجدد اخبار : به روز رسانی مکرر اخبار در سایت های خبری امری ضروری است زیرا در سایت های خبری مطالب جدید و بروز، مخاطب را حفظ می کند و اگر محتوای سایت قدیمی باشد، کاربردی ندارد و بازدید سایت شما کم می شود. از سوی دیگر بارگزاری مکرر اخبار در سایت به چشم موتور جستجو می آید و کاربران به طور منظم به سایت شما سر می زنند و این موجب می شود که گوگل متوجه فعالیت سایت شما بشود و نمره مثبت برای آن لحاظ کند.

یک سایت خبری خوب و موفق تعداد بازدیدکننده های زیادی دارد. برای جذب ترافیک سایت می توانید از موارد زیر بهره گیرید :

  • طراحی خوب و مناسب و کاربرپسند
  • بهینه سازی صحیح سایت (سئو)
  • استفاده از انواع رسانه ها مانند فیلم و عکس
  • دسترسی آسان به بخش های مختلف
  • جامع بودن و به روز بودن مطالب سایت

تعرفه طراحی سایت خبری و سخن پایانی

قیمت طراحی سایت خبری با توجه به قابلیت‌ها، ویژگی‌ها و امکاناتی که در نظر گرفته اید، مشخص می شود. شما می توانید جهت دریافت مشاوره و اطلاع از تعرفه ها با ماتماس بگیرید و یا از طریق فرم مشاوره در بخش تماس با ما، درخواست خود را ارسال نمایید.

شرکت  حامی خدمات طراحی سایت اختصاصی، سئو و تولید محتوای سایت های خبری و دیگر سایت ها را به بهترین حالت ارائه می دهد. اگر شما می خواهید سایت خبری داشته باشید تا در حوزه اخبار فعالیت کنید و خبرها و اطلاعات مهم را به گوش مخاطبان خود برسانید، می توانید از طریق فرم مشاوره رایگان اقدام کنید تا کارشناسان ما راهنمایی لازم را در این خصوص به شما ارائه دهند.